mandag den 16. maj 2016

Der er altid noget i køleskabet til en pizza


Jeg har altid en pizzabund liggende, hvis lysten skulle komme over mig... det gør den dog ikke så tit mere, hvilket er grunden til, den ligger på frost. Det tager ikke lang tid at tø den op :-D


Denne gang fik den hjemmelavede tomatsovs følgeskab af:
En sjat hytteost der lige var presset fri for væde... ellers bliver pizzabunden for våd
3-4 kogte kartofler i skiver
Et ½ løg i ringe
Lidt stegte bacontern (undskyld B, jeg ved, du gerne vil have det på leverpostejen)
Lidt skinkestrimler... og skæreost... som fungerer fint, selvom det ikke er revet
Sidst men absolut ikke mindst...hvidløgs-olie, der i dagens andledning havde fået en stor skefuld sambal oelek i nakken


Operation: "Stop Spild Af Mad" - fuldført.


5 kommentarer:

  1. Savner dig meget. Det er usædvanligt, at du er stille i så lang tid, så nu er jeg bekymret for, om der er sket dig noget. Håber, du har det godt :-) Sender dig kærlige tanker og kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Louise 😊
      Ja... er blevet lidt blogger-træt, som altid i sommerperioden, men ellers går det godt.
      Har forsøgt at finde dig på fb, men forgæves 😯
      Har det godt... tak fordi du spurgte.
      Knus Pia

      Slet
    2. Åh hvor dejligt, at du har det godt :-)

      Bloggertræthed kender jeg jo selv alt til, så jeg forstår dig godt :-)

      Oh, jeg skulle ellers være let at finde på Facebook. Prøv at google Louise Olesen Jelling, så kommer jeg vist frem som den første - mit profilfoto er et billede af min søn og jeg, da han blev HF student sidste sommer. Han har huen på og en turkis bluse på, og jeg har en sort bluse på. Jeg vil elske at være venner med dig på Facebook, for jeg savner dig som sagt :-)

      Vær sød at nusse din søde kat fra mig :-)

      Kram fra
      Louise

      Slet
  2. Jeg har engang lavet restepizza m porrer og kamsteg og selleri. Rimelig funky.

    SvarSlet