lørdag den 16. april 2016

Hotdog - skal det være, så lad det være


Indimellem kan jeg komme til at savle bare ved tanken om hotdog. Men selvom jeg absolut syntes, der skal støttes op om de små pølsevogne, kvier jeg mig ved tanken om 25,- pr stk. når jeg nærmest selv kan lave 4 stk. til samme pris.


Købte en pakke pølser (dato-fund)
Hev sennep, ketchup, remulade og hjemmelavet agurke-relish ud af køleskabet. (God Stop Spild Af Mad - stil er, ikke at fylde mere i små skåle, end du/i kan spise, så hellere fylde op igen)
Hakkede løg... mens pølserne stegte
Og varmede de optøede brød fra fryseren


Denne nemmeste måde at håndtere en hotdog på, er hvis den kan stå selv. Så jeg laver et kegle-snit i toppen af brødet (istedet for at vende det om på siden, som med et alm. pølsebrød) for derefter at fylde "snask" i... dog skal den fine relish ligge ovenpå pølsen :-D

Man kan selvfølgelig også gøre som B...


... men så er det altså ikke en hotdog!!!

Klik her og se den ultimative hotdog guide. Der er hotdogs fra hele verden... jeg er ret sikker på, vi skal prøve en enkelt eller to fra guiden :-D


2 kommentarer:

  1. Åh jeg får lyst til hotdogs nu :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. 😊jeg forstår dig Louise. Tror heller ikke, der går længe inden vi igen har det på menuen.
      Knus Pia

      Slet