mandag den 14. marts 2016

Sådan spiste vi til midt marts - 2016

Kyllingehjerter i flødesovs med kartoffelmos

Højrebsbøf med sprøde kartofler + salat

De "sørgelige" rester fra en menu med lækker oksefarsbrød

Stegt torskerogn på rugbrød + grønsager 

Laksefrikadeller med kogte kartofler og kaperssovs

"Tøm-køleskabet" - pizza

Torskerogn-frikadeller med persillesovs... tyvstjålet hos frisøren :-D

"Halvdelen af marts måned er gået. Den har stået på eksperimenter og gamle trawere i en skøn blanding... og masser af forskellig kål. Du ved godt at en simpel "salat" med spidskål og ærter smager fantastisk, ikk..??"


2 kommentarer:

  1. Mmmmm som altid savler jeg over dine lækre retter :-) Jeg er SÅ vild med de her indlæg, og de inspirerer mig rigtig meget til selv at lave mere varieret mad. Hjertelig tak for det du dejlige kvinde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Louise

      Det glæder mig at læse, at jeg kan inspirere dig med vores hverdagsmad ;-D

      - Pia

      Slet