mandag den 8. februar 2016

Menuen i uge 5 - 2016

Mandag: Rødspætteruller med appelsinkogte gulerødder efter opskriften på Sæson. "Fisk i en enkel og børnevenlig udgave". Ikke lige min "kop te" :-/

Tirsdag: Pizza med hjemmelavet pizza-sovspølse, løg og ost fra lageret

Onsdag: Forårsruller

Torsdag: Kotelet dækket med hakkede kapers og ost. Serveret med glaserede perleløg, kartofler og blomkålssalat

Fredag: Farserede blomkål, gulerodspuré, kartoffelbåde og bagte blomkål

Lørdag: Farserede blomkål fra lørdag, bagte blomkål og løg. Tzatziki og tomat

Søndag: Blomkålssuppe lavet hovedsalig på stokken... med kød/mel-boller

"Skal vi bare lige konstatere, at jeg nu har fået blomkål nok for en periode :-D Ugen sluttede som et fyrværkeri, hvor jeg fik aflivet... jeg ved ikke hvor mange grønsager og rester. Sammenlagt har jeg i weekenden nok tilbragt 6-7 timer i køkkenet. Hm!! Hvad koster det mon, at ansætte en opvasker på timebasis??"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar