fredag den 16. oktober 2015

To år med bloggen




Tjuuu hej... som tiden går. I dag har "Udelukkende rester" eksisteret i 2 år og jeg er stadig vild med, at vise Jer, hvordan vi genbruger vores madrester. Selvfølgelig har jeg haft lidt kriser ind imellem, sågar overvejet at stoppe, fordi jeg ikke syntes, jeg havde nyt at tilføje... men efter lidt tid, kan jeg alligevel ikke undvære min blog :-D

Som sidste år, skal I selvfølgelig se bloggens top 3 indlæg, som er følgende:




Igen er det tre vidt forskellige poster der hitter... for mig er det sjovt at se, hvad I klikker mest på. Og så forsøge at "dreje" bloggen i den retning :-D At "Genbrug" af tomatsalat har bidt sig så fast... overrasker mig. Mon den også ligger på top 3 næste år??

Lidt statisk skal der naturligvis også til:
Jeg har efter 2 år skrevet 331 indlæg
Jeg har haft 44.720 klik på bloggen
Jeg har 81 skønne følgere på Bloglovin'
Og 16 ligeså skønne følgere på GFC


En af de helt store udfordringer for mig... har været at skralde. Prøves skulle det... men absolut et adrenalin-kick af de store, som jeg sikkert ikke forsøger mig med igen. Jeg er simpelthen for tøset, selvom jeg sagtens kan se økonomien i det. Nej... så er jeg altså meget bedre til det med dato-fund :-D

Tak til alle Jer, der følger mig...jeg håber, I hænger ved endnu et år. Det glæder mig sådan, at vi i samlet flok, kan løfte Stop Spild Af Mad endnu højere og sprede budskabet endnu bredere :-D



8 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med de 2 år <3 Håber, du bliver ved i al evighed, for jeg elsker din blog <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise

      Tak for din søde kommentar... om jeg bliver ved i al evighed, det kan jeg ikke love :-D men jeg fortsætter så længe det er sjovt og jeg har noget at "fortælle".

      - Pia

      Slet
  2. Rigtig hjertelig til lykke med bloggens to-års fødselsdag, Pia. Det var et godt slogan, vi der fik skraldet sammen. Der skal såmænd nok blive ved med at komme gode idéer - den ene avler den anden. Det er bare med at have blik for dem.
    Elsebeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elsebeth

      Tak skal du have :-D Vi må hellere sige, godt slogan, DU præsenterede mig for. Det passer jo så perfekt til bloggen :-D

      - Pia

      Slet
  3. Tillykke med bloggen! Synes at du gør det godt! Vi har bestemt meget at lære om brug af mad og madrester, og synes at du løfter et vigtigt emne op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elena

      Tak for din søde kommentar... du har fuldstændig ret, det er et vigtigt emne, både på hjemmefronten og globalt :-D

      - Pia

      Slet
  4. Tillykke med de 2 år.
    Elsker din måde at skrive på og elsker at du deler gode ideer

    Kram L

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Låvise :-D

      Du er FOR sød!!!

      - Pia

      Slet