lørdag den 24. oktober 2015

Dagens dato-fund = med forret



Det er altså bare alt for sjældent, vi får forret... eller dessert for den sags skyld, men når en pakke carpaccio sniger sig ned i indkøbskurven til 10,- under prisen, så er jeg til at lokke med.

En enkelt pakke er stor nok til os... forenet med gulerødder, løg og salat... måske en enkelt tomat og lækkert brød selvfølgelig, så er det altså hovedretten, vi springer over :-D

"I øjeblikket går tiden simpelthen alt for hurtig. De 3 sølle dages efterårsferie jeg havde i sidste uge, forsvandt inden jeg fik set mig om. Tro mig... jeg fik brugt alle eksisterende undskyldninger på... at sove. Nøøjj hvor var det tiltrængt - og spild af tid :-D"

"I morgen lukker vi ned i kolonihaven, så er det definitivt slut for i år. Det passer mig fint, for når der er 12 grader udenfor... og kun 8 inde i huset, så er det absolut ikke et sted, jeg gider befinde mig. Dog er der stadig grønsager i jorden, så dem skal der lige tjekkes op på... og deles ud af :-D"


2 kommentarer:

  1. Hej Pia

    Ser lige at du har en ny blog. OK så ny er den nu heller ikke, men først nu jeg fandt den :)
    Dejligt at se at du ligeledes er tilhænger af "undgå madspild".

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var tæt på at sige: "Hvem er ikke det?"... alt andet er jo spild af penge :-D

      Slet