mandag den 7. september 2015

Menuen uge 36 - 2015

I min jagt på billigt kød, faldt jeg blandt andet over 3 kamstege, hvor normalprisen var 842,-... jeg fik dem til 200,- Viiildt godt tilbud. Kødet ligger nu og hygger sig i fryseren. 1 hel steg til jul, 2 små til hygge, 14 koteletter og en pose til sammenkogt. Gennemsnitlig kostpris pr. portion en lille 10'er :-D

Mandag: Chilimarineret kotelet med ost, bløde løg og kapers. Serveret med... "SURPRICE"... kartoffel-både og salat

Tirsdag: Stod den på Wraps... en rest kylling fra søndag og et bjerg forskellige grønsager, så var aftensmaden reddet

Onsdag: Prikket farsbrød. Serveret med.... hold nu papnæse... hvor har vi fået mange kartoffel-både på det sidste og salat selvfølgelig

Torsdag: Rugbrød med resterne af det prikkede farsbrød

Fredag: Karbonade med kogte kartofler og grønsager

Lørdag: Okse-farsbrød serveret med bagte kartoffel og rødbede skiver... og squash-ziki

Søndag: Go'e gammeldaws frikadeller med brun sovs og kartofler. Serveret med bønner og den sidste slat squash-ziki fra lørdag

Fordelen ved at sidde og nørde i vores uge-menuer er... at det hurtigt går op for mig, når jeg fiser rundt i samme rille. Skal vi ikke bare konstatere, at vi i forgående uge har spist meget fars og bjerge af kartofler. Hm!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar