tirsdag den 14. april 2015

Tips: Frosne fisk


Når vi handler fisk... går vi altid i selvsving. Roterende hoveder, pegefingre i alle retninger... ender altid med en overdreven stor pose blandet fisk. Men... når vi nu har Djurslands bedste og billigste Fiskebutik, så går det nok :-D

Min lettere paranoide indgangsvinkel til fisk er... at de skal en tur forbi fryseren, før jeg kan tilberede og spise dem, så mig behøver du ikke invitere på sushi eller for den sags skyld Leo... ha ha ha... øj hvor er jeg sjov.

Mager fisk har en holdbarhed på 3 til 6 måneder.
Fed fisk kan holde sig 1 til 2 måneder.

Det ved vi sikkert alle... hvis tiden nærmer sig på mine fisk, tager jeg "resterne" op af fryseren... og det må gerne være forskellige fisk, kører dem i minihakkeren og laver en fiskefrikadelle-fars. 100% de skal nok blive spist... og så er der måske endda nogen i overskud til madpakkerne.

Spild af fisk?? Nej vel?? :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar