mandag den 16. marts 2015

Menuen i uge 11 - 2015

Mandag: Familie hvidkåls roulette med grov salat, kogte kartofler og pandesovs

Tirsdag: Rester og æggeret

Onsdag: Hjemmelavet pizza

Torsdag: Genopvarmet pizza. Jeg havde glædet mig til at afprøve metoden igen... og jeg blev ikke skuffet. Faktisk blev bunden endnu bedre end i går :-/

Fredag: Wraps som nødløsning

Lørdag: Entrecote med hasselback kartofler og tomatsalat

Søndag: Endnu en dag med wraps... af resterne fra lørdag + masser af hvidkål og gulerødder

"Hovsa... det blev da vist en uge med "studenter-mad". Ingen store armbevægelser... men hurtig mad af den hjemmelavede slags. Det skal der også være plads til.

I øjeblikket er jeg på min "gamle" arbejdsplads... skønt at være tilbage for en stund, selvom mine sandwich-arme med tydelighed protesterer over de 60 stk. på omkring en time. Det er godt nok mange snit med en brødkniv... først skal brødene deles i 3 og derefter deles på langs... fyldes og stoppes i poser. Ja, en anelse monotomt arbejde... men det slider ikke på hjernen...ha ha ha"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar