fredag den 20. februar 2015

Tips: Genopvarmning af pizza


Pizza... dagen derpå, er nok nærmest noget af det mest dødsyge, der findes. Jeg troede ærligt talt, jeg havde forsøgt mig med samtlige "genoplivnings metoder"... hvor det brugbare resultat dog er udeblevet. Værst af alle... det slatne resultat i mikroovnen :-/ At "de vise sten" så skulle vise sig, at være ukompliceret... er jo næsten hysterisk grinagtigt :-D

Du skal bruge:
Pizza fra dagen før
Komfur
Pande... jeg brugte min grillpande
Og stanniol

Sæt panden på kogepladen og indstil til middelvarme
Når den er varm lægges pizzaen på... og nej, der skal ikke bruges fedtstof
Dækkes løst med stanniol


Inden jeg smed pizzaen på panden, havde jeg lagt ekstra ost på... fordi jeg ku' :-D og for at have en fornemmelse af, hvornår pizzaen var ved at være varm. Det tog vel omkring 5-6 minutter.

"Genoplivningen" lykkedes til bravur... knasende sprød bund :-D

Note: Inspiration fundet her.

2 kommentarer: