søndag den 14. december 2014

Menuen i uge 50 - 2014

Mandag: Kyllinglår
... med coleslaw og knuste kartofler

Tirsdag: Kylling i sur/sød sauce
Hovsa... nu er der kylling på menuen igen, jeg faldt nemlig over en billig en af slagsen pga. datoen :-D

Onsdag: Suppe
... og nej, selvfølgelig var det ikke Mou-suppe, selvom vejret var til det :-D

Torsdag: Rester af suppe fra i går

Fredag: Julefrokost
Nej... jeg kunne ikke sidde ned og nyde... jeg måtte stå, gå og yde :-/ og slæbe i fade, der til sidst vejede flere ton. Julefrokost til 95 personer, hvor vi stod for maden, betød en arbejdsdag på 15 timer i streg - hvor meget tror I lige, jeg interesserede mig for mad bagefter??

Lørdag: Toast med skinke og ost
Jeg var fuldstændig smadret... øm i hele kroppen og død-træt, så da B spurgte, om jeg havde noget imod, han kørte en tur med sin fætter, var jeg nærmest ellevild af glæde :-D Jeg slap for at lave kompliceret aftensmad :-D

Søndag: McMåge
Og det gør vi ellers sjældent aldrig, men... vi havde kørt Djursland tyndt og da vi endelig kom tilbage til Randers, sad der to "rådne divaer" i bilen. Utroligt... for jeg ved jo lige nøjagtig, hvor skuffet jeg bliver. McMåge... har ingenting med mad at gøre!!! Desuden var fritterne hvide og slatne... Hmprf!! :-(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar