fredag den 5. september 2014

God "Stop Spild Af Mad" - stil


Min bedre halvdel og jeg var forbi kolonihaven i går for at hente forsyninger :-D Normalt ville jeg selv have squash i haven... men mine dyrt betalte frø havde en spirrings % på 0, så jeg må savlende kigge købe dem i butikkerne i år. Øv!!!

Inden vi kørte hjem, besluttede vi os dog at køre forbi "staude-damen", som har hus i yderkanten af foreningen... det kunne jo være. Og ganske rigtig... der stod gratis stauder, men ikke mindst 2 skønne squash foran huset. Min dag var reddet :-D Vi tog den mindste, som dog var ganske stor alligevel... se... det er noget jeg kan li'. :-D

Måske det var en ide til nogen af Jer andre?? At gå en tur i en kolonihave-forening, man kan aldrig vide... desuden er folk til at snakke med, for vi "kolonister" har oftest i overflod.

Læs her hvordan jeg med vores kolonihave har kunnet glæde andre :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar