onsdag den 27. august 2014

Vil du have en kummefryser... den er gratis??

Opdatering!!!
Fryseren er ikke længere til rådighed og "bor" nu et andet sted.



Min bedre halvdel og jeg har investeret i en ny skabsfryser på grund af pladsmangel. Så nu har vi en 296 liters kummefryser stående, vi gerne vil af med. Jeg mener, den højst er 4 år gammel. Den fryser upåklageligt... og har et lavt støjniveau. Der er dog ingen kurve i.

Hvis du er interesset, får du den kvit og frit... hvis altså du selv henter den her i Randers. Måske jeg lige skal tilføje, at vi bor på 3'ede sal.

Skynd dig... for er der ingen, der melder sig på banen, ryger den på lossepladsen i weekenden.

6 kommentarer:

  1. Prøv at søge efter en "storskrald randers" gruppe på facebook :-)

    SvarSlet
  2. Vil du være sød at slå den op inde i gruppen "mad og ting til udsatte" på facebook? Eller hvilken som helst anden gruppe af den slags, da MANGE folk godt kunne bruge sådan én men ikke har råd.

    SUPER flot af dig, i for øvrigt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej I to :-D

      Tak for Jeres kommentarer og råd... det er ialtfald noget, jeg ikke selv havde tænkt på. Jeg bevæger mig dog ikke selv rundt på facebook (af princip), men vil da helt klart overveje det til næste gang, for lur mig, om jeg ikke får flere gratis ting at dele ud af, senere på året.

      Glad må jeg også lige tilføje, at jeg kom af med fryseren, jeg havde hængt en seddel op på arbejde, og for 1 time siden, blev den afhentet :-D

      - Pia

      Slet
  3. Svar
    1. Hej

      Indlægget blev skrevet for mere end 1 år siden... og heldigvis blev kummefryseren hurtigt afhentet :-D

      - Pia

      Slet