torsdag den 12. december 2013

Del ud af godterne


Er du bare en lille smule, som mig... så sylter du til den store guldmedalje. Alle de gængse: rødbeder, agurker, squash... Men ind imellem ryger der også nyt på tapetet, bare fordi man har muligheden. Problemet er så, at man aldrig nogensinde når at få det spist, men at det simpelthen hober sig op i skabene.

Jeg har en hel del venner, der er rigtig dygtige til at lave mad. Mange er faktisk kokke... og de brokker sig over, at vi almindelige ikke "tør" lave mad til dem. Men jeg har efterhånden gjort det til vane, at i stedet for at komme med en blomst eller chokolade... får de lidt af, hvad jeg har gået og "rodet" med. :-D Det er altid faldet i god jord.

Så... har du en masse hjemmelavede ting i skabene, del ud af dem. Tror ikke... jeg kender ret mange, der ikke ville sætte pris på det.

Et manilamærke eller en lille seddel (selvfølgelig også hjemmegjort). Så er der ikke et øje tørt.


Skulle nogen være interesserede, kommer her links på de forskellige godter, jeg brugte til min sidste værtindegave:

Chili/hvidløg syltede grønne tomater
Mælkebøtte sirup
Blomme/chili marmelade
Rønnebær gele'
Agurk relish med chili


Ingen kommentarer:

Send en kommentar